2016. augusztus 29., hétfő

~*~ II.Díj (Wattpad) ~*~

Sziasztok lelkek, megint :D
Ez ma egy ilyen nap, a bejegyzés-bejegyzés hátán napja :)
Szóval, mint említettem, a történet megkapta a második díját wattpadon, és én úgy döntöttem, hogy egybe számolom őket, elvégre díj-díj, nemde? Annyi a lénye, hogy amit wattpadon kapok díj, azt wattpados írótársaimnak továbbítom, amit pedig itt blogspoton, azt értelem szerűen a bloggereknek/bloggerináknak.
Na akkor kezdjük is :)


Szóval nagyon-nagyon megszeretném köszönni  2girlsdirectioneréknek a díjat, iszonyat hálás vagyok. :) Érdemes elolvasni a könyvüket, mert nagyon jó ^^


Szabályok:

1. Olvasd el annak a történetét, akitől a díjat kaptad.
2. Tedd ki a szabályzatot.
3. Írj magadról 10 dolgot.
4. Válaszolj a feltett kérdésekre.
5. Tegyél fel 10 kérdést.
6. Jelöld meg a 10 díjazottadat.


10 tény rólam:

1. Barna hajam és kék szemem van.
2. Imádok olvasni.
3. Nincs többé kémiám ^^ :D (nektek ez lehet fura, de számomra maga a megváltás)
4. A Harcolok érted az első komolyabb történetem.
5. A One Direction az egyetlen olyan banda ami nem rock, de hallgatom, a srácokon kívül nem jön más szóba csak a rock és metal bandák.
6. Kedvenc gitárosom Slash.
7. Kedvenc íróm Cassandra Clare és Gayle Forman.
8. Gitározom és énekelek (persze csak magamnak, különben már a fél város elköltözött volna a közelemből)
9. Imádom a lovakat (meg úgy minden állatot).
10. Van két macskám, akik olyanok mintha a gyerekeim lennének xD (én vagyok a macskás "néni")


Válaszaim:

1. Bevallom, eleinte az unalom, de később az, hogy ezzel szerettem volna adni valamit az embereknek.
2. Még csak három részt olvastam el, de nagyon tetszik, és persze a bejegyzés elején ajánlottam, szóval igen :)
3. És azt tudtad, hogy én is?
4. Bloggeren is fent van a történet, ott kezdtem mindent. :D Igazából bloggeren mozgok otthonosabban, csak úgy döntöttem, hogy felteszem wattpadra is, hátha az ittenieknek is megtetszik. :)
5. Egyikőjüket sem hallgatom, de legyen Bebe Rexha.
6. 11.-be.
7. Kedvenc színész Robert Downey Jr., Johnny Depp és természetesen a mi kis színészpalántánk Harry, kedvenc színésznő pedig Chloe Grace Moretz.
8. Ha bandából kell választani, akkor Harry, de amúgy imádom Marilyn Mansont.
9. Nem.
10. Imádom. Rengeteg van, de csak hogy párat kiemeljek: Vámpírnaplók, Ősök, American Horror Story, Family Guy, Simpson család, Dr.House...ilyenek :)


10 kérdésem:

1. Kinek/minek a hatására kezdtél el írni?
2. Író példaképed van? Ha igen, ki?
3. Régóta írsz?
4. Van valamilyen hobbid?
5. Ha egyszer lehetőséged adódik majd rá, kiadatod a történetedet akár egy magánkiadónál?
6. Van kedvenc bandád?
7. Kedvenc filmed?
8. Szeretsz olvasni?
9. Van kedvenc könyved?
10. Tervezed, hogy írni fogsz még, ha befejezed ezt a történetet?

Végül pedig az én 10 emberem, akik szerintem megérdemlik ezt a díjat:

1. PaigeMahony ~ Démon Vs Arkangyal
2. eli_s_word ~Éjszakák II Harry Styles
3. AudreyDaniels ~ Testőröm védelmében (Befejezett)
4. Hopeless119 ~ Daddy Styles H.S.
5. Lexa0l ~ Süketnéma
6. csLILLA ~ Angyali Sóhaj 1.
7. Delirium993 ~ HOME h.s. (hungarian)
8. norah_keen ~ Mielőtt elmentél.. (befejezett)
9. kismokus ~ Depresszió
10. Masni19 ~ Poison (h.s.)


Még egyszer köszönet a díjért <3 A történet nagyon jó, én csak ajánlani tudom mindenkinek ;)
Az eredeti bejegyzést megtaláljátok ITT.
Élvezzétek ki a maradék nyarat, a sulikezdéshez mindenkinek kitartást kívánok <3


All the love M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése