2016. május 13., péntek

~*~Első díjam!~*~

Díj #1

 



Először is hatalmas nagy köszönetet szeretnék mondani a Fade away - Elhalványul nevezetű blog írójának, Fanninak a díjért, nézz be hozzá, mert érdemes. ;)

Itt lennének a feltételek:

1. Köszönd meg a díjat és tedd ki, kitől kaptad!
2. Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad!
3. Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
4. Írj 12 dolgot a saját blogodról!
5. Válaszolj a 12 kérdésre!
6. Tegyél fel 12 kérdést!
7. Kommentelj annak a blogjára, akitől kaptad a díjat, hiszen mindenkinek jólesik a visszajelzés.
12 dolog a Fade away-ről:
1. Korábban értesültem már a blogról, vagyis akkor még csak magáról az ötletről, és már akkor nagyon érdekelt.
2. A történet főhőse Olivia Mitchell, egy rendkívül belevaló és talpraesett lány, a modorában eléggé magamra ismertem :)
3. Én vagyok a bétája a blognak.
4. Imádom ahogy Fanni ír, és bár még csak egy kevés fejezet van fent, de máris zajlanak az események.
5. Miközben az első fejezete(ke)t (merthogy van fent egy kicsike részlet is), teljesen bele tudtam élni magam a történetbe, és oda tudtam képzelni magam a helyszínre.
6. Érződik a blogon, hogy rendesen utána van nézve a dolgoknak, és nem csak hasra ütés szerűen van megírva egy-egy fejezet.
7. Bárki bármit mond, egy blognál a külcsín is fontos. Személy szerint, amikor először megláttam a blog kinézetét, az állam konkrétan a padlót verdeste! Hihetetlenül szép ez a design!
8. Tetszik, hogy valósághű a történet.
9. A cím sok mindenre enged következtetni, és épp ez a jó, hiszen nem tudhatjuk, hogy az író, hogy fogja csűrni-csavarni, vagy éppen elvarrni a szálakat.
10. A fülszöveg első részeiből én egy olyan blogra következtettem, hogy úgymond egy general fiction lesz, de amikor végig olvastam, arra engedett következtetni, hogy lesz egy kis love-story is benne. :)
11. El tudnám képzelni a történetet könyvként kiadva.
12. Ez egy fiatal, ígéretes blog, lefogadom, hogy rengeteg követője lesz! ;)

12 dolog a Harcolok értedről:

1. Ez az úgymond, első-komolyan-fogom-vezetni-és-nem-adom-fel-az-írását történetem.
2. A blog egy idézetes oldalként indult, de azt hamar meguntam, átalakítottam és így született meg ez a jelenlegi állapot.
3. A blog nemrég (április 27-én) volt egy éves! ^^
4. Soha nem gondoltam volna, hogy még egy második évadot is meg fog élni a történet.
5. Először csak az osztályomból olvasták páran, aztán biztattak, hogy ne adjam fel, mert jó.
6. Azért hagytam ki Zayn-t, mert a blog eleve akkor indult, amikor már nem volt a banda tagja, és mivel az első évad ténylegesen a 2015-ös évben játszódik, így nem akartam az ebet kötni a karóhoz.
7. Bármily meglepő is lehet számotokra, Harry a kedvencem a bandából, ezért is gondolkodtam egy olyan blogban, aminek ő a főszereplője, csak sajnos sokáig nem mertem elkezdeni.
8. Sokszor volt olyan, hogy nem tudtam mit írjak le egy adott fejezetben a fiúkkal kapcsolatban, de szerencsére ez a négy bolond mindig tesz valamit, amiről lehet írni/beszélni. Egyébként igyekszem az olyan sztorikat/híreket/cikket beleírni a történetbe amiről értesülök és úgy érzem, hogy a blogban is hasznosíthatom, ezzel is hitelesebbé téve.
9. A fejléc az én munkám (meg is látszik :DD), az alapot a Lana Design oldalról szedtem, a png pedig Edi W. blogjáról van. Köszönet még egyszer.
10. Először féltem bárkinek is megmutatni a blogot, de miután rászántam magam, nem bántam meg.
11. Sokszor eltervezem, hogy szépen ráérősen gépelem le a fejezeteket két hét alatt, de ez szinte sosem jön össze, mindig az utolsó napokban kezdem el legépelni. :D Éljen-éljen a tehetségem a határidők betartásához. xD
12. Mint a blogerrek/bloggerinák többsége, én is zenére dolgozom. Általában igyekszem mindig olyan zenét hallgatni az írás közben, ami az éppen adott fejezet hangulatát tükrözi.

12 válaszom:

1. Mikor kezdtél el írni?
Egészen pontosan 2014.december 9-én kezdtem el foglalkozni az írással, akkor még egy olyan rövid időt megélt blogot kezdtem el, amit azóta megszüntettem.
2. Milyen történeteket szoktál olvasni?
Blogokban főleg fanfiction az, ami a listát vezeti (főként 1D, de vannak olyan blogok is amiknek egyszerű, "mezei" emberek a főhősei).
3. Van kedvenc íród/írónőd?
Igen van, szám szerint hárman vannak. Az írónőket Cassandra Clare és Cynthia Hand képviselik, a férfi írók közül pedig George Orwell munkái fogtak meg a legjobban. :)
4. Mi motivál téged az írásban?
Az olvasóim. Az, hogy ha esetleg találkozok egyikőjükkel, és minimum fél órát áradozik nekem a legutóbbi fejezetről, hogy mennyire tetszett neki, és hogy mennyire várja a következő fejezetet, valamint a kommentek is motiválnak. Illetve az, hogy szeretek írni.
5. Miért ezt a címet választottad a blogodnak? Van valami jelentősége ennek a való életben?
Tulajdonképpen amikor kitaláltam a történetet, egyből ez ugrott be, illetve az angol megfelelője amit egy dalban hallottam. A második kérdésre felelve, igen van. Mégpedig az, hogy szerintem minden ember (főként a nőkre gondolok most) örülne, ha lenne az életében egy olyan férfi, mint Sarrie-nek Harry, hogy ennyi ideig képes volt kitartani harcolni és küzdeni érte.
És hihetetlenül boldog vagyok amiatt, hogy ez én is elmondhatom magamról.
6. Mi a célod az írással/blogolással?
Az, hogy boldoggá tegyek másokat az írásommal, hogy bátorítsam a kezdő bloggereket.
7. Milyen szuper erőt választanál egy napra?
Hmm...ez egy nagyon jó kérdés. Talán egy olyasféle képességet, amivel boldoggá tehetnék másokat, olyan embereket, akiknek tényleg csak egy kis icipici jóra van szükségük az életben, de nem adatik meg. Hogy elfeledjék, hacsak egy napra is, a problémáikat és igazán élhessenek. Igen, azt hiszem ezt választanám.
8. Kedvenc filmed/sorozatod?
Kedvenc filmem a Csontváros, kedvenc sorozatom pedig a Vámpírnaplók.
9. Szereted a fantasy műfajú könyveket/blogokat? Ha igen, említenél párat?
Szinte csak fantasy-t olvasok. Kedvenc fantasy könyveim a Végzet ereklyéi sorozat, az Angelfall, World after, Az öröklétű, A végzetem...
Fantasy blogoknál megemlíteném a Vámpírvárost. Szerintem mindegyik könyv és blog fantasztikus, én csak ajánlani tudom őket!
10. Mi szeretnél lenni leginkább? Mi vonz benne? (Pl.: állatorvos, informatikus stb.)
Végcélnak a lovas terapeuta szakmát tűztem ki, és az vonz benne, hogy egyszerre lehetek lovak közt és segíthetek az embereknek.
11. Mi az, amitől egy író igazivá válik? Milyen dolgokat kell betartania? És szerinted egy író mikor veszti el a hitelességét?
Ez is egy jó kérdés...Szerintem talán akkor lesz író az író, ha feltud valamit mutatni, valamit ami tényleg belőle származik, ami hozzá vezethető vissza, érezni lehet, hogy a története az ő része és nem egy másik blogról koppintotta. Mindenképpen be kell tartani bizonyos viselkedési szabályokat és normákat, tisztelnie kell a jogot, ami minden írót megillet, és ha bárhonnan is "vesz", azt feltünteti, nem pedig sajátjaként teszi közzé. Szerintem akkor veszik el a hitelesség egy íróból, amikor már a történeten is érződik, hogy erőltetett az egész, hogy tulajdonképpen egy nyűg az írónak.
12. Milyen alapon választottad meg a szereplőidet? Van olyan karakter, ami hasonlít Rád?
Igazából az egész a banda iránti szeretetemből indult ki. Sarah karakterének önbizalomhiánya és Harry kitartása az én tulajdonságaim között is megtalálható. :)

Az én 12 kérdésem:

1. Kinek/minek a hatására kezdtél el írni, és miért pont a blogolás mellett döntöttél?
2. Mi alapján választottad ki a témát, amiről írsz?
3. Van olyan tulajdonságod, amit az egyik karaktered is visel?
4. Szerinted mi a legfontosabb egy történet írásakor? Mi az, amire mindenképpen oda kell figyelni?
5. Mióta blogolsz?
6. Milyen típusú volt az első blog, amit olvastál és mi volt a címe?
7. Könyv vagy inkább e-könyv?
8. Szerinted milyen a jó író? (milyen a kapcsolata az olvasóival, milyen a stílusa, stb.)
9. Ha lehetőséged nyílna rá, kiadatnád egy kiadóval a történetedet?
10. Van olyan személy, akire példaképként tekintesz, és motivál az írásban?
11. Milyen típusú blogokat szeretsz?
12. Mit gondolsz az olyan bloggerekről, akik egy idő után elszállnak maguktól? (pl.: a rendkívül sok nézettség miatt, vagy a rengeteg feliratkozó miatt)

Akiknek szerintem kijár ez a díj:

1. Effy
4. BD 
5. Bettina  

--------------------------------------------------------------------------------------
Köszönöm, még egyszer! :) 

All the love M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése