2015. június 12., péntek

7. fejezet: Felejts el

Sziasztok!!
Jézusom!! Nyár van, gyerekek, nyár!! El sem hiszem! Bármennyire is vártam, azért az osztályomból hiányozni fognak páran, hogy így nyáron nem fogom őket látni. Na mindegy, lényegre :)
Ez a rész rövid lett, de reményeim szerint mindenkinek annál tartalmasabb! Én igyekeztem most is legjobb tudásom szerint írni, és hát kíváncsian várom a véleményeiteket.
A fejezet végén lezárom a szavazásokat és kihirdetem, hogy mi lett az eredmény.
Nem is húznám tovább a szót.
Jó olvasást és kellemes, boldog nyarat Nektek! <3

McCloud


 
7. Felejts el
~ https://www.youtube.com/watch?v=-DHW7h-u3sc ~

~ Sarah ~

 

Köpni-nyelni nem tudtam és még levegőt is elfelejtettem venni attól, amit Harry mondott. Még mindig az utolsó hozzám intézett szavai jártak a fejemben? "De igen, örökre elveszítettél."
Ahogy ezeket a szavakat kimondta, borzasztó hangos és keserves zokogásban törtem ki.

  

Keservesen sírtam, mert Harry nem szokott hazudni. Ha hazudik is, látni a szemében, hogy hülyéskedik. De most komolyan gondolta...komolyan gyűlöl...

Otthon csak felszaladtam a szobámba, de a sírást egy percre sem hagytam abba...Nem tudtam. Nem ment... Bántott, hogy elveszítettem, és ez csak is magamnak köszönhetem...
- Ezek szerint nem jártál sikerrel, igaz? - kérdezte Alice. - Mit mondott?
- Nem. - sírtam tovább. - Komolyan gondolta, tényleg komolyan.
- Mit?? - kérdezte értetlenül.
- Elveszítettem... Örökre... - tört ki belőlem a mélyről jövő fájdalmas zokogás.

~ Harry ~

- Harry mi a francot tettél?? - tört be a szobámba Niall.
- Miért? - kérdeztem értetlenül.
- Sarah sírva rohant el!! - mondta.
- És akkor mi van?
- Harry!! Mi van veled?? Nem szoktál ilyet tenni, főleg nem Sarah-val!!
- Nézd, Niall. - kezdtem bele a monológomba. - Értem, hogy a barátnőd legjobb barátjáról van szó, aki nem mellesleg a te barátod is, de engem nem érdekel Sarah! Csináljon magával amit akar, csak engem hagyjon békén...
- De...
- Tudod mit mondott?? - szakítottam félbe Niall-t. - Azt, hogy sajnálja, hogy nekem nincs senkim, akit igazán, teljes szívvel szeretnék. Holott pont ő volt az... De nem érdekel. Tőlem Joey szét is verheti!
- De szereted!! - kiáltott rám.
- Nem Niall!! Többé már nem szeretem!
- Nem olyan egyszerű kiszeretni valakiből Harry...
- Valóban? Hát csak figyelj. - mondtam.




- És?? Akkor ennyi volt? - kérdezte Liam.
- Srácok. - sóhajtottam egy nagyon. - Semmi nem is volt, és hanyagoljuk a témát, inkább próbáljunk!
- Sziasztok! - köszönt Alice, mögötte pedig jött Sarah, kisírt szemekkel. Hurrá...
Alice leült Niall mellé, Sarah pedig Alice mellé, vagyis kettőnk közé. Szeretett volna! Ugyanis én azzal a lendülettel felálltam, és átsétáltam a szoba másik végére.

~ Sarah ~

- Miért csinálja ezt? - kérdeztem Alice-t. - Semmit nem csináltam most, csak ideültem.
- Haragszik rád. És ahogy látom, nem is kicsit.
- Ahj..de én tényleg szeretném, ha ismét minden rendbe lenne köztünk!
- Figyelj, nyugodj meg, mellőzd a témát, majd koncert után megbeszéljük. Oké?
- Oké. - mondtam beleegyezően.
A srácok pont belekezdtek az Over Again-be. Liam kezdte először:

Said I'd never leave her
Cause her hands fit like my t-shirt
Tongue tied over three words, cursed
Running over thoughts that made my feet hurt
Bodies intertwined with her lips.

Aztán Niall vette át a szólamot:

Now she's feeling so low
Since she went solo
Hole in the middle of my heart like a polo
And it's no joke to me
So can we do it all over again.

Aztán mind a négyen rázendítettek. Én egész végig Harry-t néztem, de  egyszer sem nézett rám. 

Again we take the same road
Two days in the same clothes
And I know just what she'll say
If I can make all this pain go
Can we stop this for a minute
You know I can tell that your heart isn't in it, or with it.

Amíg ezt énekelte, végig a földet bámulta, máskor pedig a fiúkkal tartotta a szemkontaktust... De rám egyszer sem nézett... Végig a slójának a mondanivalója járt a fejemben:

  Útra kelhetünk ugyanazon az úton, 
két nap ugyanabban a ruhában?
És tudom, mit fog mondani, 
ha elveszem az összes fájdalmát.
Leállhatnánk ezzel egy percre?
Tudod, megmondom neked, hogy a szíved nincs benne vagy vele.

Tudatalattin egyértelműen nekem célozta ezeket a szavakat...Abban biztos vagyok.
~ Harry ~

- Azért az elég vicces, hogy Alice még ide is elhozta Sarah-t. - mondtam.
- Harry, ne kezd megint, légy szíves. - mondta Niall. - Ez egy koncert, és mindketten, minden koncertünkön itt vannak.
-  Sarah lehetne máshol. - mondtam.
- Ember, te aztán utálod szerencsétlent. - mondta Liam.
- Megbántott...szóval leszarom. Ááá mindegy, inkább a koncertre összpontosítok.
- Ennyire megbántott? - lépett mellém Louis.
- Áá dehogy!! Azt mondta, nincs senki aki fontos lenne számomra és akit teljes szívvel szeretnék, holott pont ő az az ember, akiért tűzbe mennék, de nem, nem bántott meg. - hadartam el mosolyogva a monológot ismét.
- Harry Styles, a bosszúálló. - mondta Niall.
- Ez hülye. - mondtam, majd mindannyiunkból kitört a röhögés.


 


Koncert közben, amikor végignéztem a sok rajongón, egyből, akaratom ellenére is kiszúrtam Sarah-t. Pont előttem állt, és engem nézett. A You & I után egyetlen hívogató kézmozdulatot tett felém. Először gondoltam, hogy nem megyek oda, de aztán támadt egy jó ötletem, így odamentem hozzá.
- Fantasztikusak vagytok! Nagyon élvezem ezt a koncertet is! - mondta erőltetetten. Na, itt volt az a pont, hogy elszakadt a cérna.
- Nagyon megható, hogy eljöttél a koncertre, de te is csak egy vagy a sok rajongó közül, akiket sajnálatos módon nem ismerhetek meg mind. Szóval hiába nézel ilyen bociszemekkel kiscsillag, nem hatsz meg. - mondtam.
- De Harry... - kezdett bele, de félbe szakítottam.
- Nem Sarah!! Nincs semmi de! Felejts el!! - azzal visszasétáltam a színpad közepére. Muszáj volt innom, mert már kiszáradtam. De a szokásos szökőkutam nem maradhatott el. Ez az, amit imádnak a lányok.

http://38.media.tumblr.com/405019b8333ea27c40b5d8da9f4f852c/tumblr_nklsslURnw1rk9xsjo1_500.gif

Így az is megvolt, Sarah letudva, itt a koncert és a sok-sok directioner...
Minden tökéletes volt, csak az éneklésre koncentráltam. És jól is sikerült! Örülhetett mindenki!
Másnap reggel jókedvűen ébredtem, csak éppen hullafáradtan. De a jókedvem is hamar elszállt, miután felöltöztem és lementem a földszintre. Valaki, elfoglalta a fotelemet, valaki, akinek a neve S-el kezdődik.
- Mit keresel itt? - kérdeztem roppantmód kedvesen és udvariasan.
- Kérlek, beszéljük ezt meg! Ez így nem állapot, hogy ahol én vagyok, onnan te elmész!! Ez így nem jó nekem és szerintem neked se! Most is a szoba másik végében vagy!!
- Nekem ez így tökéletes. - mondtam karba tett kézzel. - És nem akarok kibékülni veled.
- Harry kérlek...
- Nem!! - szakítottam félbe. - Ne Harry-z itt nekem, mert nem hatsz meg semmivel! Rohadtul megbántottál, és kurvára nincs most kedvem a lelkizésedhez! - fölkaptam a kocsikulcsom és az ajtó felé vettem az irányt. A küszöbnél megálltam és visszanéztem a barna hajú lányra. - És csak hogy tudd, van aki fontos számomra és teljes szívvel szeretem! A szomszédom az! - mondtam, majd becsaptam az ajtót magam mögött, és beszálltam a kocsimba.
Pont ekkor kezdődött el egy nagyon jó szám: Three Days Grace - I hate everything about you.
Felhangosítottam maxra a rádiót, jelenlegi érzelmeimet Sarah iránt pont ez a dal fejezte ki pontosan. Fogalmam sem volt, hogy hova megyek is pontosan, csak mentem, és énekeltem a dalt:


I HATE EVERYTHING ABOUT YOU!
WHY DO I LOVE YOU??
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU!
WHY DO I LOVE YOU??

Only when I stop to think
About you, I know
Only when you stop to think
About me, do you know
 
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU!
WHY DO I LOVE YOU??
YOU HATE EVERYTHING ABOUT ME!
EHY DO YOU LOVE ME???

I HATE
YOU HATE 
I HATE
YOU LOVE ME
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU!!
WHY DO I LOVE YOU???


A lámpa zöldre váltott a kereszteződésben és én ráléptem a gázra.
Láttam, hogy jön az a másik kocsi balról, de nem lassított, pedig neki volt piros. A kocsi még mindig nem lassított, én ugyan rátapostam a fékre, de más késő volt...Hiába próbáltam megállni, nem ment...
Egy pillanatra éles fájdalmat éreztem a bal oldalamban, aztán elsötétült a világ...
A légzésem lenyugodott, a pulzusom is lelassult már...Semmi nem zavart már...
-------------------------------------------------------------------------------
Tudom, tudom, gonosz vagyok, hogy megint függőben hagytam, de istenem, izguljatok egy kicsit.
Kíváncsi vagyok, hogy tetszett ez a rész. Írjatok majd ;)
Itt az előzetes:
8.fejezet: Baleset
"- Hogy van? - ugrottam fel, amikor megláttam az orvost.
- Életveszélyben van.
- Hogy érti, hogy életveszélyben van?? - kérdeztem.
- Úgy hogy életveszélyben van. Élet és halál között lebeg. Mi megteszünk mindent, de én a maga helyében megfontolnám a gépek lekapcsolásának a lehetőségét is."
Egy kis infó: elkészült a Google plussos közösség a blognak! Az alábbi címen találjátok meg, csatlakozzatok!:
https://plus.google.com/u/0/communities/104407477201623925959

És akkor ahogy ígértem, a szavazások:
1. Ki a kedvenc szereplőd?
Nos, szerintem nem fogtok meglepődni, de Harry nyert. 3 szavazat érkezett rá, 1 pedig Liam-re. :)
2. A másik két könyv borítóterv.
Nos, hát itt is nagy fölénnyel jött szavazat az igen lehetőségre, szóval tessék, itt van a másik két terv is:
1.

2.

4 megjegyzés:

  1. Kurva jo lett😍 imadom. De szemet vagy hogy itt hagytad abba.

    VálaszTörlés
  2. Kurva jo lett😍 imadom. De szemet vagy hogy itt hagytad abba.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Sackó <3
    Hát, én tudom hogy az vagyok, megmondtam hogy ez lesz :D

    VálaszTörlés
  4. Várom már a következőt NAGYON!!! :D
    Egyébként IMÁDOM! <3

    VálaszTörlés