2015. június 27., szombat

10.fejezet: Harry Styles-nak barátnője van!



 
10. Harry Styles-nak barátnője van!
 ~ https://www.youtube.com/watch?v=0usuO4NhBBA ~

~ Harry ~

Nem mondanám hogy nem volt eseménydús a mai napom. Kezdjük ott, hogy megjelent az az újság, ami mindent elrontott, ugyanakkor valamit el is indított. De haladjunk sorjában...

Reggel Alice rontott be hozzánk, akkora slunggal érkezett, hogy azt hittem ki is repül az ablakon.
Kezében egy újságot tartott. A címlapon én voltam, mellettem pedig egy bazi nagy kérdőjel. A címlapszöveg pedig ez volt: Harry Styles-nak barátnője van!
- Mi a? - kezdtem volna bele, de Alice leintett, és hangosan olvasni kezdett.
- "A minap, amikor kedvencünk balesetet szenvedett és kórházba került, egy fiatal barna hajú lány rontott be a kórház ajtaján és követelte, hogy engedjék be Harry-hez. A nővér először megtagadta, de miután a lány azt mondta, ő Harry barátnője, és ezt a tényt a többi bandatag is alátámasztotta, bemehetett.
Két héttel később egy étteremben láttuk őket együtt. Amint látszik, teljes az összhang a két fiatal között
Azt is megtudtuk ki az illető: a hölgy a 19 éves Sarah Baker."
Leesett állal hallgattam, hogy mit írnak rólunk. Bár testem minden porcikája azt kívánta, hogy bárcsak igaz lenne, de tudtam jól, Sarrie-nek ebből még baja is származhat.
- Ez azért durva. - mondta Al. - Semmi pontosat nem tudnak, de elkönyvelik hogy jártok! Mit fogsz csinálni? - kérdezte tőlem.
- Nem tudom. Igyekszem cáfolni.
- Ugye tudod, hogy ha ez Joey fülébe jut, megöl téged. - mondta Louis.
- Tudom, tudom. - vakartam a fejem. - De nem lesz gáz. Fő az optimizmus!
- Hát jó, te tudod. - mondta Alice, majd ebben a pillanatban rontott be az ajtón Sarah.
- Harold Edward Styles! Olvastad az újságot? - kérdezte.
- Öhm...igen.
- Éés?
- Éés? - kérdeztem vissza, mire a srácokból kitört a röhögés.
- Nem cáfolod? - kérdezte.
- Nem. - mondtam.
- Hu akkor jó, várj. MI VAN?? - kérdezte két oktávval magasabb hangon.
- Figyelj Sarah, - álltam vele szembe. - ha most azt mondom, hogy nincs köztünk semmi, akkor tuti azt fogják hinni, hogy de, igen is van köztünk valami, mert nagyon hamar felszólaltam. Ha viszont várok egy-két napot, és csak utána szólok, akkor talán  már jobban elhiszik.
- Jó. - mondta. - Jó.
- Egyébként cukik lennétek együtt. - mondta Liam.
- Anyukád hogy van? - kérdeztem.
- Biztos jól. - válaszolta.
- Azt hiszem én most megyek. - mondta Sarah.
- Kikísérlek. - mondtam.
- Jut eszembe. - mondtam már az ajtóban Sarah-nak. - Ha Joey bármit mondana vagy tenne, küld csak hozzám, oké?
- Oké, de erre se..
- Csak tedd amit mondtam!
- Jó rendben. - mondta, majd egy félénk puszit nyomott az arcomra.
Miután visszasétáltam a nappaliba a srácokhoz és Al-hez, lehuppantam a kanapéra.
- Hol van Liam? - kérdeztem.
- Elment telefonálni. Megkérdezi az anyukáját hogy hogy van. - mondta Louis.
Ezek után mindannyiunkból kitört a nevetés.

~ Sarah ~
Igaza van Harry-nek, nem rohanhat egyből tagadni a cikket, várni kell amíg ülepszik. Mindenesetre nagyon meglepett. Bár azt kívánom, hogy bárcsak igaz lenne és Harry tényleg velem lenne, sajnos nem így van.
- Joey? - léptem be a lakásba.
- Gyere csak ide. - mondta, majd olyan hirtelen szelte át a köztünk lévő távolságot és lépett mögém, hogy szinte pislogni sem volt időm, máris a hajamat cibálta.
- Büdös kurva! - súgta a fülembe. - Ezért most alaposan megfizetsz.

 




- Joey engedj el! Kérlek! - könyörögtem sírva.
- Mégis mi a fasznak?? - üvöltött velem. - Egy rohadt kis ribanc vagy! Az újságból kell, hogy megtudjam, hogy azzal a fasszal jársz?? Mégis mikor szándékoztad ezt közölni? Hm? Válaszolj már! - vágott a földhöz.
- Joey, kérlek hallgass végig!! Nincs semmi köztem és Harry között, az a cikk egy nagy hazugság! Másképp nem tudtam volna bejutni a kórházban hozzá csak így!
- Nem is kellett volna ott lenned vele!!! - ordibált. - Hagynod kellett volna a picsába, elvégre nem vagy a csaja, vagy most is hazudsz nekem??
- Figyelj, a barátom, és muszáj voltam bemenni hozzá!! Én legalább bementem hozzá, míg más állítólagos barátja nem!!
- Csak egy apró kis gáz van szivi. Te többet érzel mint barátság!! - szorított a falhoz. - Ne is próbáld tagadni!! Úgyis tudom!! De megmondom én neked mi vagy te. Egy semmirekellő alávaló ribanc. Mindenkivel összefekszel. Ki lesz a következő? Horan? Netán Johnny Depp? Vagy várj csak, tudom már Ashton Irwin!!
- Nem feküdtem le vele!! Hidd már el! Semmi nincs köztünk!
Joey egy pillanatra lazított a szorításon, így kiszabadultam, így már szemben álltam vele.
- Mondtam már hogy mekkora ribanc vagy?!! - mondta.
- Mondtam már, hogy mekkora seggfej vagy?!! - mondtam, majd becsapva az ajtót magam mögött, elindultam a szomszédba.
~ Harry ~

Mindenki elment itthonról. Niall és Alice egész napos programra mentek, Liam Sophia-val van, Louis meg a régi haverjaival. Magyarul ma egész nap, csak az enyém a lakás! Épp filmet akartam nézni, amikor kopogtak.
- Sarah? - nyitottam ajtót. - Gyere. Minek kopogtál? És mi a baj?
- Összevesztem Joey-val. - rogyott le a kanapéra.
A szemeim elkerekedtek. - Komolyan? És nem csinált veled semmit ugye?
- Nem. - mondta. - Figyelj Harry, nagy gond lenne, ha ma itt aludnék?
- Mi? Nem dehogy is, ne hülyéskedj már! - vágtam rá. - Tied a vendég szoba.
- Köszönöm. Ígérem csak egy éjszaka lesz.
- Annyit maradsz amennyit szeretnél. - mondtam, miközben majd kicsattantam az örömtől. - Jössz focizni?
- Naná. - vidult fel.
- Szét verlek a pályán. - hülyültem.
- Na azt lesheted. - kontrázott.
Egészen sötétedésig kint szórakoztunk.
- Lassan be kéne menni. -mondtam.
- Mi van Styles, elfáradtál? - kérdezte csípőre tett kézzel.
- Hogy mondtad? - kérdeztem, mire ő elkezdett szaladni, én pedig utána rohantam. Ő sikítva rohant előlem, én pedig szaladtam utána, végigkergetve az egész udvarunkon, legalább kétszer a ház körül is, majd amikor beértem, és elkaptam, a lendület miatt elestünk. Vagyis én estem el, ő rámesett, pont rám. Eléggé közel voltak az ajkaink, talán túl közel. Nagyon nehezen fogtam vissza magam.
 
- Menjünk be. - mondtam, majd felálltam, és felsegítettem Sarah-t.
- Nézünk filmet? - kérdezte.
- Mit szeretnél?
- Nem tudom. Másnaposok, vagy úú Ace Ventura!! Az jó lesz! - mondta.
- Oké.
Mindketten leültünk a kanapéra. Durván a film közepén járhattunk, amikor egy rohadt nagy mennydörgés rázott meg mindent. Sarah pedig egy óriásit sikított.
- Azta kurva! - mondtam. - Sarrie, kiszakadt a dobhártyám!
- Bocsi. - mondta nevetve. Ezt már én sem bírtam, így belőlem is kitört a nevetés.
- Szerintem menjünk aludni. - mondta.
- Szerintem is. Jó éjt. - mondtam.
- Harry!
- Igen?
- Hol a szobám? - itt megint nevettünk egy sort.
Miután megmutattam Sarrie-nek hogy hol is van a vendégszoba, én is lefeküdtem.
~ Sarah ~

Mivel semmi ruhát nem hoztam magammal, így Harry egyik pólója szolgált pizsiként. Eléggé nagy volt rám, de legalább kényelmes volt. És Harry illata volt.
Hamar elaludtam, miután elköszöntünk egymástól, de az éjszaka közepén felébredtem arra, hogy az eső az ablakon kopog. Majd akkorát villámlott és dörgött, hogy ijedtemben leestem az ágyról.


 

Fél óra után úgy döntöttem átmegyek valamelyik fiúhoz. Harry volt a legközelebb, és mivel nem szívesen császkáltam a sötét házban egyedül, így hozzá mentem át. Amikor bementem a szobájába ő békésen szuszogott az ágyán. Olyan aranyos volt így is.
- Harry. - suttogtam. Olyan hirtelen nyitotta ki a szemét hogy megijedtem.
- Sarah. - ült fel. A haja még így kócosan is tökéletesen állt. - Valami baj van?
- Hát...tudod, vihar van. És én...é én félek a vihartól. - nyögtem ki nagy nehezen.
~ Harry ~

Egy kicsit meglepett Sarah kijelentése, de gondolkodás nélkül rávágtam:
- Szeretnél velem aludni?
- Csak ha nem baj. - mondta zavartan.
- Dehogy baj! - mondtam. - Na gyere. - ütögettem magam mellett az ágyat.
Sarah lefeküdt mellém, én a hátamon feküdtem, ő pedig nekem háttal.
- Jó éjt. - ahogy ezt kimondta, akkorát dörrent, hogy Sarah ijedten bújt oda hozzám. A fejét a mellkasomon pihentette meg, szinte reszketett.
- Sss... - nyugtatgattam, miközben a fejét simogattam. - Próbálj meg aludni.
Felnézett rám gyönyörű szemeivel, miközben fejét és kezét továbbra is csupasz mellkasomon pihentette. - Jó éjt. - mondta.
- Neked is jó éjt Sarah. - mosolyogtam rá.

 

 -------------------------------------------------------------------------

Hali ^^
Nos, ez lett volna a 10. fejezet! Remélem tetszett! Én imádtam írni ezt a részt, mondjuk mindegyiket szeretem, de mindegy.
Szóval, hagyj nyomot magad után. ;)
Dalmának üzenem innen: jó volt a megérzésed, csak nem pontos. ;)
All the love, M. :D
Előzetes: 11. fejezet: Borul a bili
 " ...egyszer csak egy hirtelen mozdulattal a falhoz vágta, de úgy, hogy nyekkent.
- Ha még egyszer meglátlak Sarah közelében esküszöm, hogy kinyírlak! Megértetted? - üvöltötte.
- Meg. - suttogta, hiszen a nyakát szorító markoktól alig kapott levegőt, így beszélni sem tudott."

4 megjegyzés:

  1. Ihiii nagyon szuper lett Palko! Buszke vagyok rad 😄💗

    VálaszTörlés
  2. Megint első vagy! :D
    Köszönöm Sackó! Én is rád xd
    All the love, M.

    VálaszTörlés
  3. Uhuu ez nagyon aranyos *-* De szegény Liam :( ♥

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm. :)
    Bocsi, de ezt muszáj volt xd

    VálaszTörlés