2015. május 1., péntek

1.rész: Sarah az enyém!




 


1. rész: Sarah az enyém!
~ https://www.youtube.com/watch?v=ZKAM_Hk4eZ0 ~

~Harry~
Sok-sok évvel ezelőtt, nevezetesen 3 évvel ezelőtt (csakhogy poénos legyek) a szomszédomba költözött egy lány, Sarah Baker, aki egy gyönyörű teremtés, és nem mellesleg a pasija egy faszfej.
Nem tudom, hogy képes Sarah azzal a seggfejjel lenni, én már legszívesebben agyonvertem volna szívlapáttal, de hát az én vagyok. Aztán befele menet megtorpantam, mert meghallottam egy ismerős hangot és egy ismerős dallamot.

,,Jöjj hát, jöjj hát, a fánál várok rád
Hol felkötötték a hármak gyilkosát"

Ezt a hangot ezer közül is megismerném. Nem csak szép, még a hangja is gyönyörű. Kész főnyeremény egy magamfajta fiúnak! Csakhogy ő soha nem szeretne engem.

,,Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk."

Mindig is nagy Éhezők Viadala fan volt, a drágalátos Joey ezt sem tudja, és ez a kedvenc dala. Még én fordítottam le neki, és én tanítottam meg neki. Az volt életem legjobb egy hete.
- Kezdjek el féltékeny lenni Jennifer Lawrence-re? - kérdeztem.
- Jézusom Harry, megijesztettél. Nagyon! - mondta mosolyogva. Ó az a mosoly. - Nem, isten ments! Még mindig ti vagytok a legjobbak Hazza! Hol vannak a többiek?
- Niall Lizzy-vel, Liam az edzést imitál, Louis, nos ő fogalmam sincs hogy hol van, szerintem hülyül a parkban. Én meg mehettem boltba, mert ma én vagyok a soros a főzésben.
- És mi lesz az ebéd?
- Szerintem ebből csak vacsora lesz! - mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat.
- Öhm...mennyit hallottál a dalból? - alsó ajkát beharapva kérdezte.
- Nyugodj meg, az egészet.
- Jaj ne. - nevetett kínosan. - Sajnállak, de nem tudom kifizetni az orvost.
- Nem kell orvos. Mit csinálsz ma?
- Hát semmit. - mondta, majd gondolkodott. - De szerintem megyek segíteni neked főzni.
Ezen megint jót nevettünk.

Igazából a kaja isteni lett, hála Serrie-nek, a fiúk is hazaértek, együtt volt a banda, jókat röhögtünk, főleg Louis-on.
- Amikor jöttem haza, akkor pont énekeltél. Énekeld már el a srácoknak azt a dalt! - mondtam Serrie felé fordulva.
- Nem, nem igazán szeretek énekelni.
- Ez hazugság! - üvöltötte Lou a konyhából-
- Sarah, ha Harry-t kibírtuk akkor amikor nem volt hangja, téged is kibírunk! - mondta Liam.
- Hé! - szóltam közbe röhögve.
- Naa énekelj már! Olyan rég énekeltél velünk! - mondta Niall.
- Légyszi. - néztem rá most már én is. Ha mindent el tudnék intézni egy nézéssel, de jó lenne!
- Na jó. De nem fizetem az orvost! - mondta.
Niall a kezébe vette a gitárját, lefogta a kezdő akkordot, majd megpengette akusztikus gitárja húrjait és megadta Sarah-nak a kezdő hangot, hogy könnyebben elkezdhesse. És akkor Sarah el is kezdte:


,,Jöjj hát, jöjj hát, majd ott várok rád,
ahol felkötötték a hármuk gyilkosát.
Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk.


Jöjj hát, jöjj hát, a fánál várok rád,
hol a gyilkos kérte kedvese irgalmát.
Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk.


Jöjj hát, jöjj hát, a fánál várok rád,
hol azt mondtam fussunk és miénk a világ.
Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk."

Aztán elmosolyodott, mire elkezdtem én is énekelni a következő sorokat.
 
,,Jöjj hát, jöjj hát, a fánál várok rád."

Bekapcsolódott Niall, Lou és Liam is. Így már mindannyian énekeltünk. Fantasztikus volt.

,,Mire felkötötték a hármuk gyilkosát.
Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk.

Jöjj hát, jöjj hát, a fánál várok rád.
hol a gyilkos kérte kedvese irgalmát.
Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk."

- Mégis mi a fasz folyik itt??? - érkezett meg Joey.
- Szia édesem! - ugrott fel mellőlem Sarah. Valami fura volt abban, ahogy viselkedik akkor amikor Joey is köztünk van. - Egyedül voltam otthon, és a fiúk áthívtak, hogy ne legyek magányos, így elütöttük az időt. - Nem ez volt az igazság, nem értem miért nem mondja el sosem az igazat.
- Valami problémád van? - kérdeztem gúnyosan.
- Nem semmi. - felelte flegmán. - Csupán tudni akarom hol van a barátnőm! Miért nem mondtad hova mész? MI?? - kérdezte ordítozva Sarah-tól.
- Én nem.. - mentegetőzött Sarrie.
- Mi az hogy nem?? Válaszolj!
- Ne merészelj így beszélni Sarah-val! - üvöltöttem Joey-val. - Sarah felnőtt nő, nem tartozik számadással, hogy merre megy, kivel és miért!
- Tévedsz fürtös!! Sarah az enyém!! Tudni akarom, hogy milyen seggfejekkel megy akárhová is!!
- Minek neveztél?
- Harry ne!! - kiáltotta Sarrie, gondolom látta, hogy ütésre emelem az öklöm. Belém karolt, és félre vont - Hagyd, nem ér annyit. - mondta könnyes szemmel.
- De nem! Sarrie nem bánhat így veled!! - mondtam, majd ismét megindultam Joey felé, aki azóta is üvöltött Sarah-nak.
- Harry fejezd be!! - fogtak la a srácok. Louis kapcsolt elsőnek, ő lépett oda elsőnek, majd Niall is jött. Így már ketten fogtak le, nehogy szétverjem azt a faszfejt!!
- Hazza, figyelj! Harry! - üvöltött az arcomba Liam. - Harry, figyelj rám. Elment! Sarah elment, hazament! Oké? Nyugi!
Csak most láttam, Sarah még visszanézett az ajtóból, de ez egészen idáig nem jutott el az agyamig.
 

Leroskadtam a kanapéra, és csak a semmibe meredtem. Louis biztatóan megszorította a vállamat. Ő tudja. Már biztos tudja. Valamikor úgyis elmondom majd neki. Valamikor...
Niall újra megpengette a kezdő akkordot, így négyen énekeltük a lemaradt versszakot:

,,Jöjj hát, jöjj hát, a fánál várok rád,
Kössük nyakunkra a remény (halál) nyakláncát.
Láttak itt sok csodát és nem lenne furább,
ha az éj sötétje ott találna ránk."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése